Wednesday, September 1, 2010

Aktiviti Cuti Merdeka

patriotik tak aku?

31hb Ogos biasalah, cuti hari Merdeka. Ingat nak jugak pegi tengok perbarisan kat Stadium Bukit Jalil, yelah, 1st time buat sambutan kat sana, tapi malas lah pulak nak bangun pagi, last2 sambut di atas tilam rumah aje hohoh :P

Petangnya aku ke rumah Mak Anjang aku di Sungai Besi, nak bagi kuih katanya, untuk dikirimkan ke rumah cek Kam. Sekali aku datang 2 mangkuk tingkat dia bagi, terisi kuih lapis & mee rebus. Wah mantap! Terima kasih Mak Anjang hehe :)

tart nenas bakal mak mertua hehe :P

So petangnya terus ke rumah cek Kam. Awal jugak la aku sampai, so sempatlah tolong2 mak dia buat kuih tart nenas kat rumah dia. Ambik hati? Semestinya hehe... Yang pastinya, mak & ayah cek Kam suka betul mee rebus yang Mak Anjang aku kirimkan, sedap kata dorang, lain daripada yang kat sini. Yelah mee rebus Johor. Jadi kalau dorang sampai ke Johor nanti, bolehlah aku bawakkan ke tempat mee rebus yang sedap. Itu pun kena mintak tolong kakak atau adik aku yang bawakkan kot. Aku manalah tau huhu :P

1 comment:

  1. kat pasal malam umah atuk ada jual mee rebus sedap..kat tmpt len,xtaulah plak...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails