Saturday, November 9, 2013

Random Addin


Anakku, Addin Zahran, dah hampir 2 tahun. Dah besar panjang, banyak cakap. Ayat feveret dia sekarang ialah; "Apa? Apa ni?" Kadang2 penat jugak nak melayan hahah~ Just random things about Addin;

Top 5 lagu faveret anakku, Addin:
5. Padi - Sahabat Selamanya
4. Bunyi Gitar - P.Ramlee
3. Together - SleeQ ft Tiz Zaqyah dan Zain Saidin

Kini, kedudukan pertama; Ya hanana - Habib Syech telah digantikan dengan Anugerah Syawal dendangan Bunkface "Hu~Hu~Yeah yeah yeahh~ (Ini list top 5 masa bulan raya yang lepas)

Kadang-kadang dalam kereta dia kata; "Nak Allah! Nak Allah!" bila disuruh kami pasang nasyid Raihan - Sifat 20 di dalam kereta. Alhamdulillah :)

Sekarang dah pandai buat muka lawak budak ni heheh

"Abaaahh... Abaahh" hilang stress bila setiap kali sampai rumah, Addin akan sambut depan pintu dgn senyuman & panjat pagar sambil joget2. Kalau ummi takde plak dia akan tanya; "Ummi? Ummi?", camtu jugak kalau aku balik keje lambat tak sekali dgn ummi dia. Lagi mau tanya kenapa aku suka balik awal? Hehe~

Dan suatu hari, sedang menonton the Walking Dead;
Addin: "Antu! Antu!"
Aku: (sapa plak yg ajar dia pasal hantu ni) "Bukanlah addin, tu zombie"
Addin: "bi?"
Aku: "Ikut cakap abah, zomba... zombaa..."
Addin: "Tomba... tombaa.."
Dan sampai sekarang lah dia asyik sebut tomba tomba hahah! :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails