Saturday, April 3, 2010

Repair yang Lama atau Ganti yang Baru?


Handphone aku rosak lagi! Adeii... Padahal baru setahun aku pakai
Sony Ericsson W595 ni, dah rosak. Aku rasa problem kat slide dia yg membuatkan skrin dia blank tak kluar apa2 tapi boleh dengar bunyi yang dia on. Kalau ikutkan hati aku nak pakai 3310 balik je terus senang. Tapi value dia rendah sangat, kalau jual balik dapat bape sen je agaknya. Sigh.

"Henpon aku dah rosak!" Sejurus je aku cakap macam tu kat kawan2 aku, terus macam2 jawapan keluar;

"Iphone!" "Blackberry!" "HTC!"

Damn, tau ler korang pakai henpon2 canggih tu huhu... Budak opis aku siap ada macam Persatuan Pengguna HTC lagi di mana dorang selalu hangout bersama membincangkan application2 yang baru didownload untuk "smartphone" dorang tu. Yeah. Nilah cadangan2 dorang. So nak repair atau ganti???


Yang last ni cadangan dari my crime partner, LG KS360, harga dalam RM370 - 385 jer. Hmm... boleh diconsider :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails