Saturday, December 17, 2011

27th Birthday di German Deli Imbiss



star of the day - MEGATON 500! nasib baik bukan aku yg kena habiskan haha!.


12 Dec - cuti hari keputeraan Sultan Selangor, wife aku belanja kami sekeluarga di German Deli Imbiss, Ampang bersempenakan harijadi aku, tapi awal sehari lah. Di hari birthday aku aku kena keje huhu~

Di sini menunya memang terbaik & semua size lebih kurang XXL punya haha. Memang puas hati. Kalau tak caya tengok jela makanan2 yang kami pesan ini atau check website dorang http://www.germandeliimbiss.com.my/. Bersedia untuk terliur!!!

adik ipar punya vienna coffee
adik ipar punya chicken cuurywurst 
ibu punya THE BMW - Bavarian Meatloaf Wiggy
ayah punya beef steak
pilihan isteri - roast beef sandwich
pilihan birthday boy (akulah tu haha) - XL Mushroom WIGGY. tak nampak muka nampak baju je pun jadi hehe~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails