Sunday, February 20, 2011

Kuala Lumpur - Johor - Melaka - Kuala Lumpur

Minggu lepas trip aku berjalan2 bersama wife dan keluarga mertua, dan macam biasa aku lambat update dalam blog haha! Bukan trip saje2 bersuka ria, sebenarnya ke Johor untuk majlis kenduri aku di sana pula, minggu lepas 5hb pihak perempuan, 12hb pihak lelaki pula.

Di Johor, kali ni majlis diadakan di dewan pula, semua disetup oleh makku yang tersayang, terima kasih mak!!!

bergambar bersama kawan2 dari KL - Shuk & Dar

Tak banyak sangat gambar sebab aku tak hired photographer & photographer yang adik aku hired pulak gila pemalas nak tunggu arahan orang baru buat keje, aduii... macam ni punya photographer pun ada. Nasiblah kitorang ada adik wife aku, Dila & kawan wife aku datang dari KL, Faizal & Frida, thanks guys!

Dan owh ya, majlis di Johor kali ini meraikan 2 pasang pengantin sebenarnya, iaitu sorang lagi adalah adik perempuan aku, Diena, yang dah nikah dari bulan 11 (kot) taun lepas lagi, tapi baru sekarang nak bersanding.

Owh ya, dan lagi satu, kenapa aku mention Melaka? Hehe... Sebab pada hari cuti Maulidur Rasul (walaupun sebenarnya opis aku tak amik cuti tu) aku dan wife singgah di Melaka bercuti kat sana hehe. Walaupun hanya satu malam & satu hari sahaja - lepas pukul 2 terus balik KL, tapi it's our 1st trip as husband & wife! Yeay! err.. kalau macam ni dikira honeymoon ke? Hehe... :P

our 1st trip ever! lepas ni ke mana pulak ye? hehe :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails