Wednesday, November 24, 2010

Last last awesome weekend!

Lama tak update blog, bukan sebab malas, oh tipu, malas salah satu sebabnya. Tapi kegagalan broadband membuka blogspot juga salah satu penyebabnya aku malas update blog. Asal hati nak update je tak boleh nak bukak blogspot. Bila boleh bukak, takde hati pulak nak menulis haha! Kekadang jeles pulak dengan cek tutupmulut, selalu lebih dulu update aktiviti kami. Dia bolehlah, opis ada streamyx. Ni yg buat nak langgan broadband YES pulak lepas ni hohoh! :P

Well, what happen last last weekend? Hmm takdelah awesome mana tapi bagi aku, it's awesome!
Nak citer sekarang pun feel dah rasa suam2 kuku, yelah, dah lama lepas pun, sigh.

Actually sabtu 11hb lepas kami join Pipit 4th Anniversary Art Market di Annexe, CM.

Aku dan Gen di booth Klobot. Awesome!

Ahadnya pula kami ke ECurve, di Daisho kami jumpa ini! Hehe! :P

Topeng superhero! Awesome lagi! Frog Girl & Kick Ass No.4! Korang ada ke?

Dan di Bukit Bintang, kami shopping pula di butik Uniqlo, gila meroyan kami di sana. Cantik2 belaka baju2 dorang. Memang taste kami, harga berpatutan lagi! Dan kami jumpa ini! :D


Stormtroopers! Aweee~ soOOome! Haha!

Dan segala aktiviti itu pada hari weekend, dah cukup awesome bagi aku, lagi2 bersama dia. Thanks sayang huhu. SO... Bagaimana pula dengan weekend anda? :)

"Nampak nih?!" kata Ketua Perompak No.1 di sebelah No.4 haha! Marah dia kalau dia tau aku upload gambar ni haha! :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails