Saturday, February 20, 2010

Kesatria Baja Hitam Malam...

Malam ni si Dia merajuk... Alamak, sampai tak dan aku nak pujuk huhu...
Sampaikan malam ni aku rasa macam takde mood nak buat paper... Belek2 internet, facebook... bosan!
Nak update blog ni memang mcm2 citer yg aku tak terupdated kat blog, tapi arini rasa... malas gila! Arhhh...

So, belek punyer belek, tetiba terasa macam nak update portfolio aku. Hmmm... Untuk mudah mendapat peluang buat extra money tahun ni, aku bukak satu blog portfolio aku atas nama; http://harmmewerks.blogspot.com/
Tapi ni tak siap updated lagi, nama pon mcm tak best jer, hurm maybe aku beli nama domain akan datang, hami.com ke? Maybe... ;p


Update punya update blog baru ni skali sampai pagi daaa... Mata pon dok celik dah takleh lelap...
Apa nak buat, sambil tunggu pagi aku dok layan lah citer ni kat youtube, Kamen Rider Double W, best jugak hihi! Walaupon kamen rider kali ni perlukan 2 org lelaki utk bertukar (seperti ada unsur gay di situ) tapi sebab aksi gaduhnya yang superb, peduli apa aku haha! Ni lagi satu kamen rider dalam siri ni, Accel, satu2nya kamen rider yg bleh transfrom jadik motor beb! How cool is that?!

Kamen Rider Fang & Kamen Rider Accel

Nasib baik broadband dah ok skit dari semalam. Bleh aku layan siri ni dengan gembiranya. Kalau tak sumpah seranah maki hamun je kejenya aku 2, 3 hari ni, mana tak nye, loading 8minit klip kat youtube pun satu malam belum tentu abis buffering. Selang satu minit je takde line, mana tak hangin satu badan, gua bayar rm119 setiap bulan maaa... Inikah layanan yg seharusnya aku terima?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails