Saturday, December 26, 2009

Secomel Picanto


aku ni memang peminat kereta compact, kereta2 ketot senang cakap, tak tau knape setiap kali kluar model yg baru, aku mula ler. Kalau aku kaya, mungkin aku dah ada berdozen kat rumah haha.. walhal skrg ni satu pon takde. Takpe, janji planning ada ;p

aku pernah terpikat dgn Naza Kia Picanto ni, the new Naza Suria , cun melecun this baby (bukan modelnya ya, keretanya) tapi apa yg aku nak citer ni sbb aku tak cukup berkenan dgn iklannya. Tagline; "Guys love cars, GIRLS love picanto"? WTF, serius sape yg buat iklan ni mmg bodoh. Serta merta dia dah sempitkan pikiran buyers dia, limitkan target audience dia, tak ke bodoh namanye?! Mesti GUYS yg nak beli pikir 2 kali sbb takut tukar jadi GAYS pulak haha! Aku rasa kalau ni assignment aku masa study dulu, mesti Puan Intan (lecturer aku masa kat PoliJB) failkan aku HAHA! :D

In the other hand, nasib la keluar model baru dari Perodua si Alza ni, maybe dorg kata MPV, tapi pada aku kete ketot jugak haha!

p/s: cakap mcm aku nak beli skrg je, esok2 minat kete lain plak hihi, peace ;p

2 comments:

Related Posts with Thumbnails