Wednesday, December 30, 2009

Idamanku: Wacom Intuos 4

Tahun baru 2010 akan menjelang, dan salah satu target aku menjelang tahun baru ni ialah Wacom Intuos 4! Wacom adalah salah satu mender ajaib yang dah lama aku idam2kan! Sampai la ni aku tak dapat jugak, jadi aku tak kira apa jadi aku mesti dapatkan jugak bulan depan! Yeah! Azam beb haha! Dulu dah ada sebijik, tapi masa tu model yg murahlah, ada dalam rm300, lepas tu pi jual, skrg nyesal tak sudah! Bukan apa, bila ada je wacom ni, segala perancangan aku utk tahun yg mendatang akan lebih sempurna (hopely, insyaaalllaaahhh...). Perancangan apa? Ha... For earning more money lah! :)

Ni harga pasaran skrg (mahal kan?)
Intuos4 Small (4 x 6) (PTK-440): RM899
Intuos4 Medium (6 x 9) (PTK-640): RM1,379
Intuos4 Large (8 x 13) (PTK-840): RM1,789
Intuos4 X-Large (12 x 19) (PTK-1240): RM2,959

Kepada sesiapa yg tak tau wacom tu mende alah apa, leh la tgk link kat bawah ni, nak aku cite semua kat sini karang penuh plak blog aku ni huhu ;p
http://www.wacom.com.my/intuos4

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails