Sunday, August 18, 2013

Beraya 2013 di Selangor


Salam. Tahun ni aku beraya di Selangor. Tak pernah lagi sekali dalam hidup aku tak beraya di kampungku, Batu Pahat, tapi tahun ni lain. Memandangkan dah 2 tahun berturut sejak aku berkahwin, isteri beralah 1 Syawal di kampung aku, jadi tahun ni giliran aku pula beralah. 1 Syawal kami sambut saja di Ampang bersama keluarga isteri.

di rumah Pak Long pada hari raya pertama.

Raya kedua barulah kami ke kampung halaman isteri di Sekinchan, Selangor. Di bawah ada sedikit video suasana raya di sana, enjoy! SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN.



P/S: Lama tak update blog. Terlalu letih dengan kerja, bila balik ingat nak rehat & main dengan anak je. Memang berbeza kehidupan aku sekarang berbanding waktu bujang dulu, alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails