Sunday, January 9, 2011

Anjakan Paradigma Peribadi untuk Tahun 2011


Oh ya, rasanya masih belum terlambat kot aku nak ucapkan Salam Tahun Baru 2011 untuk semua. Hehe... Dan yepp, tahun 2011 ni bakal membawa perubahan besar bagi diri aku, kenapa ya?

Sebab aku bakal bergelar suami seseorang! Macam tak percaya! Huhu... Dan lagi satu macam tak percaya, tahun ni bermakna aku dah 27 tahun pon, dah memang patut kahwin! Padahal aku rasa macam masih 24 kot hehe :P

Hari ni, bermakna tinggal lagi 3 jumaat je lagi "hari tu" bakal tiba. Aku masih terkedip2 mata tak percaya, pejam celik pejam celik akhirnya sampai juga harinya. Dan dalam kepala otak aku asyik pikir pasal tu, aduuuhh... harus fokus!

Persiapan semua hampir siap, tinggal nak keluar duit je bayar semuanya huhuhu... Kem... pis... po... ket... Ya kawan2, jangan pikir nak kahwin ni senang ye.

Hantaran, check! Setel!
Cincin tunang & gelang nikah, check! Setel!
Baju nikah, check! Setel!
Kad kahwin, check! Dah start edarkan pon, yess! :D
Katering, check! Tapi baru deposit, lagi berapa ribu nak bayar, gulp!
Baju sanding & bertandang, check! Tapi tak abis bayar lagi. Gulp!
Katil & perabot bilik pengantin, check! Tapi tak abis bayar lagi. Gulp!
Ada apa lagi yg missing? Hummm....

Hopefully semuanya berjalan dengan lancar. Doakan ye semua... Insyaallah...

P/S: sangat-sangat nerves. Gulp '__' "

2 comments:

  1. wahh, tahniah ye. selamat pengantin baru. semoga kekal abadi smpai akhir hayat:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails